Polub mnie na FB

środa, 25 kwietnia 2012

Pink skirt


Plisowana spódnica to część garderoby, którą tego lata trzeba mieć. Jest lekka, zwiewna  i przyjemna czyli w sam raz na letnie upały!:)
Chciałabym pokazać Wam jak nosić długą spódnicę w sposób nowoczesny i kobiecy. Osobiście połączyłam ją z luźną koszulką, ale można też zamienić na dopasowany biały   t-shirt i również wygląda to bardzo ciekawie. Zapewne jeszcze nie raz pokażę Wam różne stylizacje w tej spódnicy.:)











                                    
                                                          koszulka- Mango
                                                         spódnica- Mango
                                                           pasek- ZARA
                                                          torebka - |ZARA
                                                         zegarek- Armani
                                                      balerinki- River Island

7 komentarzy:

  1. kiedy kupilas ta spodnice? nie widzialam jej w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  2. "Osobiście połączyłam ją z luźną koszulką" - serio? Identyczną stylizację widziałam w katalogu MANGO...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o tą stylizację jest ok zwiewna,lekka,kobieca ale czy te kokardy na balerinach nie są zbyt masywne?Ja bym wybrała bardziej klasyczne..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie zmieniłabym buty i koszulke zamieniłabym na lepszej jakości, bo te z Mango niestety wyglądają jak szmaty do podłogi. Spódnica świetna,a klasyczne koszulki polecam z tej strony http://betterfly.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... miałam właśnie sobie taką spódnicę kupić... Teraz już jej nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież to jest żywcem zerżnięte ze strony internetowej MANGO !!!
    WTF???

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.