Polub mnie na FB

czwartek, 18 października 2012

creepersy

Creepersy przez jednych kochane, a przez innych znienawidzone. Po raz pierwszy pojawiły się na ulicach Londynu. Moje może nie są typowymi creepersami, ale coś w ten deseń!:) Przeze mnie zdecydowanie ubóstwione, chociaż ciężko było przyzwyczaić się do tej podeszwy;-) Posiadam 2 pary i jestem zadowolona, w drugich zdecydowanie przyjemniejsza i ciekawsza podeszwa:) Torebka w zestawieniu kolorów typowo jesiennych. Skórzane spodnie niestety jak dla mnie nie należą do najwygodniejszych! 










                                                               kurtka, spodnie- ZARA
                                                            torebka, buty- River Island

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.