Polub mnie na FB

czwartek, 3 maja 2012

majówkowy time!:)


 Piękna majowa pogoda pozwoliła mi na założenie krótkich spodenek. Połączyłam je ze zwiewną pudrową koszulą z żółtą plisowaną wstawką. Całość dopełniłam turkusowymi szpilkami i granatową torebką. Mam nadzieję, że uzyskałam odpowiedni efekt- na zasadzie kontrastu.













                                                                 koszula- ZARA
                                                               spodenki- ZARA
                                                            okulary- River Island
                                                               torebka- no name
                                                                  buty- ZARA
       

36 komentarzy:

  1. Ładna bluzka i buty. Niestety zle zestawione tracą urok. Do takich spodenek założyłabym płaskie sandałki,bo z butami na wysokim obcasie wygląda sie hm.... jak spod latarni. Ciemna torebka mocno gryzie się z pastelową kolorystyką stylizacji. Poczytaj sobie koniecznie o tym w jaki sposob odpowiednio zestawiac barwy ubran,bo widac ze kombinujesz,ale zdecydowanie w złą strone. Podrawiam- Marta K.

    OdpowiedzUsuń
  2. super polaczona kolorystyka mi sie bardzo podoba i swietna figura!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dokładnie!!! Cudowna stylizacja. Genialna! Najpiękniejsza jaką w życiu widziałam, taka pomysłowa i wszytsko tak świetnie do siebie pasuje. Ciesze się,że założyłaś bloga,bo dzięki Tobie wreszcie wiem jak mogę ubrać się w sieciówkach i wyglądać tak cudownie jak Ty. Dobór ubrań to jedno,ale tak naprawdę powalająca jest Twoja nietuzinkowa uroda. Jesteś naprawdę przepiękna, masz śliczne rysy i jesteś mega zgrabna. Twój blog to najlepszy jaki widziałam w internecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie czuć tu opłaconego komentatora buhahaha

      Usuń
    2. a Ty to chyba z ksiezyca spadlas! ze Tobie sie cos nie podoba? tylko nie bardzo rozumiem co to nie znaczy ze innym ma sie nie podoba!

      Usuń
  4. Własnie,własnie mega super stylizacja!!!!!

    Bardzo mi się podoba, dziwie się że nie zostałaś jeszcze projektantką mody - takie to wszystko oryginalne i z pomysłem i z gustem i ze smakiem. Inspirujesz mnie i dzięki Tobie mam również dużo wspaniałych pomysłów na ubieranie się. Kasia Tusk to przy Tobie pikuś!
    To naprawdę wspaniałe,że pokazujesz jak można się modnie ubrać w sieciówkach. Nigdy w życiu nie pomyslałabym,że można tak wyglądać!!!
    Serio niesamowite jak perfekcyjnie dopasowałaś do siebie wszytskie elementy garderoby. Szok! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko,a tu to już przegięcie! :-)))

      Usuń
  5. Spróbuj pokazywać ubrania na jakiejś ładniejszej modelce (chodzi mi o twarz). Czasem delikatniejsze rysy fajniej grają z ubraniami i przez to efekt całości jest lepszy. Pozdrawiam
    -Agnieszka M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nie jestem modelka!ale milo, ze masz mnie za taka;-)

      Usuń
    2. oo tu chyba ktos zazdrosny hahaha mysle ze TY Agnieszko M na pewno bys sie nadawala na modelke!

      Usuń
  6. dziwne miny przez to źle się ogląda zdjęcia ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale tu nie chodzi o miny tylko o pokazywanie ubran, mi sie bardzo podoba swietne zestawienie ale swoja droga nadawalabys sie na modelke bo figura na 10/10

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodenki, chcę je mieć!!! ;) no ale faktem jest, że te nogi dodają im większego uroku. co do wcześniej poruszonej kwestii modelki- uważam, że dziewczyna posiada charakterystyczną urodę, którą podkreśla odpowiednio dobranymi kolorami. dlatego też często sama modelka przyciąga większą uwagę niż jej stylizacje, stąd tyle komentarzy na jej temat:) życzę powodzenia w dalszych inspiracjach!
    m.t.

    OdpowiedzUsuń
  9. Generalnie śledząc wszystkie Twoje stylizacje mam bardzo mieszane uczucia. Widać że śledzisz trendy ale znajomość modowych nowości to jednak nie wszytko. ,,Moda przemija ale styl jest wieczny" a w niektórych stylizacjach widać jego subtelne braki. Masz świetną figurę dzięki czemu ubrania dobrze na Tobie leżą a to niesamowity atut.
    Niestety całość wygląda niczym słabsza kopia ,,makelife..". Poszukaj inspiracji glębiej, rozejrzyj się dalej, odwiedź lumpeksy gdyż ZAra i inne markowe sklepy odzierają nas z indywidualności. Trzymam kciuki i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj słabiutko... Trzeba naprawdę niebywałego wyczucia smaku,żeby odpowiednio zestawić buty na wysokim obcasie z króciutkimi szortami i nie wyglądać tandetnie. Swoją drogą spodenki nie są ładne i przyznaje,że sama miałabym problem z czym je zestawić. Jedno jest pewne- jakaś ciemna, może granatowa góra i eleganckie sandałki. Bluzka bardzo ładna,ale absolutnie nie w tym zestawie. Buty w sumie też ładne,ale kompletnie z innej parafii,niż reszta. Całość mocno gryzie się i wypada bardzo kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  11. wezcie Wy ludzie wyluzujcie troche! co by ona nie zalozyla i niewiadomo jakby sie Wam to podobalo to i tak ja zjedziecie poprzez Wasza chora zazdrosc! czujecie sie gorsze i chcecie sie podbudowac tym, ze jej pojedziecie??? LUUDZIEE wiecej szacunku do siebie a przede wszystkim do innych osob! Paula nie wnikaj w ich chora zazdrosc rob to co robisz bo robisz to dobrze, a ze sa takie osoby (a nie jest ich malo) ze Ci zawsze czegos zazdroscily to miej to gdzies! aaa nogiii to masz jak szyyny!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest blog o modzie! Ludzie komentują tu ubrania! Tu nie chodzi o zachwyt czy też złośliwości w kierunku Twojej znajomej tylko analizowanie elementów stylizacji... Ochloń :)

      -Karolina Baszak

      Usuń
    2. Wreszcie ktoś mądry zabrał głos. Nie można tu nic skrytykować,bo zaraz są oskarżenia o zazdrość. To chore i mija się z koncepcją bloga. Dziewczyna słabe stylizacje pokazuje i każdy kto ma blade pojęcie o modzie widzi to. Nie ma w tym cienia złośliwości!

      Usuń
    3. wlasnie zobaczylam bloga Pani Karoliny Baszak i rowniez ma ubrania z sieciowek typu Zara ,HM i inne marki wiec jaki sens jest komentowania i dawania rad? troche dziwne?

      Usuń
    4. Też zerknęłam. Nie chodzi o to,żeby nie mieć ubrań z sieciówek tylko o to,żeby mieć też inne unikatowe!
      Blog mistrzostwo świata!! Tuskowa chowa się przy tej Karolinie,aż dziwne,że nie jest tak popularna.
      Paulina zajrzyj koniecznie i ucz się !!

      Usuń
    5. Ehhh ciemnogród! Nie ma nic złego w ubraniach z sieciówek,ale chodzi o to,żeby od góry do dołu nie ubierać się w ZARZE,bo to mało kreatywne. Tylko mieszając ubrania z siecówek, ubrania fashion lab, lumpeks, szafę babci można stworzyć coś imponującego.
      Bloga Pani Karoliny Baszak to kwintensencja dobrego stylu. Od dawna jestem fanką.

      Usuń
  12. Witam!
    Rozgladam sie po nowych blogach modowych i przejrzałam Twoje stylizację i mam tylko jeden wniosek, ktory juz wczesniej ktos napisał- zestawiając ubrania Zary i River Island nie da sie stworzyc ciekawych stylizacji,a kopiowanie ogolnodostepnych propozycji tych firm jest zbyteczne. To co pokazałaś wyzej jest bardzo marne. Zajrzyj do lumpeksow, poczytaj troche zagranicznej prasy modowej,a moze uda Ci sie stworzyc cos interesujacego. Trzymam kciuki i zycze powiedzenia!
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

    www.karolinabaszak.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WY chyba nie rozumiecie kwestii tego bloga, po co ma chodzic po lumpeksach jezeli ona chce pokazywac rzeczy z sieciowek?Czy K. Tusk pokazuje rzeczy z lumpeksow czy tez z sieciowek tak jak inne osoby, ktore maja bloga! Ehhhh

      Usuń
    2. No więc super! Niech dalej żywcem ze strony ZARY kopiuję,a bliscy znajomi niech pieją z zachwytu nad jej geniuszem.
      PORAŻKA!

      Usuń
    3. jak ktos tu pieje z zachwytu to na pewno Ty!

      Usuń
    4. tak sie składa,ze napisalam maila do osoby posiadajacej wyzej wymienionego bloga o zostawienie na moim koncie komentarzy! odpowiedz Karoliny:Karolina Baszak
      Napisz
      Edytuj kontakt
      Pokaż listy od kontaktu
      Pokaż listy do kontaktu
      (więcej) dnia: 4 maja 2012 13:46
      Heh nie ;) ja nie zostawiam takich komentarzy ;)
      jak juz chcecie pisac komentarze to piszcie ale nie podpisujcie sie Za kogos bo to juz jest szczyt chamstwa z Waszej strony!

      Usuń
  13. Czy tylko ja mam wrażenie,że tu można tylko pozytywne komentarze zostawiać?
    Może to ołtarz samouwielbienia,a nie blog o modzie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie ze mozna zostawiac i negatywne komentarze kazdy ma inny styl! ale bez przesady zeby podpisywac sie za kogos innego!

      Usuń
    2. KAŻDY negatywny jest krytykowany....
      Od razu oskarżenia o zazdrość i zawiść...
      Przecież to bez sensu. Stylizację są słabe!

      Usuń
    3. pozytywne tez sa krytykowane!

      Usuń
    4. Paulina,bo stylizacje sa bardzo slabe... Czym się zachywcać? Nie wierzysz,wiec popros o opinie profesjonaliste. Jakiekogolwiek profesjonalnego stylistę mody!
      Z kilku nagetywnych komentarzy mogłabyś wyciągnąć dużo fajnych rad. Tylko nie odbieraj wszystkiego jako atak...

      Usuń
  14. Mi się podoba. Dziewczyna jest odważna i może jeszcze dużo się musi nauczyć,ale ważne,że kombinuje i szukac dobrego smaku. Pozdrawiam!! K.W.

    OdpowiedzUsuń
  15. kurde napisalam taki ładny komatrza , a mi sie skasował:( spróbuje jeszcze raz:)

    no więc po pierwsze jest to blog o modzie więc myślę, że Paula nie pogniewa sie za wszystkie komentarze dotyczące ubran, ale komentowanie jej wyglądu jest zdecydowanie nie na miejscu. Druga sprawa- kazdy ma swoj styl- jesli komus podoba sie ten Paularki to powinien z niego czerpac, ale sa takie osoby ktorym taki styl niegdynie przypadnie do gustu, wiec nie widze sensu by tu wchodzil.
    po tzrecie i ostatnie to pierwsze kroki P na tej stronie tak wiec pzrykre sa komentarze i dodatkowo zniechecaja, a moze warto poczekac. nie ma co sie klocic czy atakowac, bo nie jest to odpowiednie miejsce. dlatego jest to moj jedyny komentarz w tym stylu, by nie zachowywac sie jak hipokrytka.

    poza tym wiosna przyszal, sloneczko , lepiej z usmiechem na ustach niech bez niego ! Uszy do góry P.

    pozdrawiam

    A

    OdpowiedzUsuń
  16. Niejednokrotnie krytyka nie jest sprawą gustu. Ja ubieram się w zupełnie innym stylu co nie wyklucza tego,że na obowiązujących trendach znam sie i widzę rażące błędy w proponowanych na tym blogu stylizacjach. Choćby ta pokazana wyżej, za przeproszeniem-typowo wsiowa. Dziewczyna wydała kilka setek na ubrania,a wygląda makabrycznie słabo. Co najciekawsze- każdy ciuch i buty są naprawdę piękne, tylko zupełnie nieumiejętnie zestawione. Ktoś wyżej napisał coś mądrego- poproś Paulino o spojrzenie na Twoje stylizację jakiegokolwiek profesjonalistę, może uwagi osoby zupełnie niezależnej przyjmiesz mniej ofensywnie. Jedno jest pewne-jeśli chcesz bawić sie modą to przed Tobą duuuuużo nauki.


    pozdrawiam i życzę wytrwałości


    -Karo

    OdpowiedzUsuń
  17. Paulaa no wreszciee!!! doczekalam sie:) juz nie musze Ciebie zaczepiac i pytac sie "gdzie to kupilas":) ciesze sie, ze sie odwazylas:) wiesz, ze jestem Twoja fanka od kiedy Ciebie poznalam:) hehe 3mam za Ciebie kciuki i przepraszam, ze tak poznoo zobnaczylam bloga, ale nie bylo mnie w Pl!:) Pozdrawiam i czekam na dalszee stylizacje! od dzisiaj wchodze po kilka razy buuuziaakiii Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Paulinko. Tak ogladam ta Twoja strone i uwazam, za zrobilas bardza fajna rzecz. Ale jest jeden problem. Ty jestes ladna, szczupla dziewczyna a ja niestety do takich nie naleze. Mam namysli to, ze rozmira moich rzeczy jest 40. Jestem wysoka, ale wystajacy brzuszek..i chcialam zapytac czy takie rzeczy jak tutaj prezentujesz, czy ja tez moge nosic?? Mam nadziej ze tez mi pomozesz..Z gory dziekuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.