Polub mnie na FB

wtorek, 15 maja 2012

sunny day!:)

Ta stylizacja przypomina mi o tym, że moda to zabawa. Jak nosić spodnie na kancik? Ja połączyłam je z kwiecistym gorsetem i bardzo modnymi w tym sezonie obcasami. Takich spodni  jak te szukałam dosyć długo. Mają fajną strukturę materiału (czego niestety nie widać na zdjęciach) są lekko wytłaczane delikatnymi wzorkami. Mają zarówno plusy jak i minusy, strasznie się gniotą i kant wtedy zanika. Torebkę natomiast  pożyczyłam od mamy i na pewno zagości u mnie na dłużej!:)











                               
                                                           gorset- Bershka
                                                           spodnie- ZARA
                                                          torebka- no name
                                                           kolczyki- Swarovski
                                                             buty- ZARA


22 komentarze:

  1. tą stylizacją podobno nawet TVN się zainteresowal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się Paula! Jacyków nie zna się na modzie.

      Usuń
    2. hehehe i nie tylko!:) buziiii

      Usuń
    3. ale to w końcu było w DD tvn?

      Usuń
    4. Serio?? Z Jacykowem starcie było? To taki pajac,że ja na Twoim miejscu wogóle nie wynikałabym w niego. Głowa do góry!!

      Usuń
    5. ten typ jest nienormalny. Wystarczy spojrzec jak sam chodzi ubrany. pozal sie boze stylista mody. Ci wszyscy w tym tvn to zielonego pojecia nie maja o stylizowaniu. nie daj sie Paula. pozdrawiam-Łukasz

      Usuń
    6. spokojnie!:-) póki co nie miałam żadnego starcia z Panem J.

      Usuń
  2. hhahahhahaha!!!! Bardzo odkrywcza stylizacja. Nie ma co dziewczyna ma ułańską fantazję. porażka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie,że sie znów pojawiłaś bo czekałam na coś nowego w twoim wykonie.Dla mnie zestawienie trafione, wszystko dobrze się komponuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulinko , widzisz jak to jest każdy kto ma coś złego do powiedzenia nie podpisuje sie dla mnie to porażka!!!!Co do Ciebie to super że masz wlasnego bloga i napewno wiele dziewczyn znajdzie cos dla siebie!!!Napisz tylko prosze czy jest to wszystko aktualnie do nabycia w sklepach pozdrawiam Edzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) zakupy robiłam niedawno więc myślę,że są spore szanse!:)

      Usuń
  5. Z całym szacunkiem dla Twojej figury (nogi masz świetne) ,ale akurat płaskiej pupy nie eksponowałabym obcisłymi spodniami. W całej stylizacji fajne są tylko buty. Reszta mdła i bez fantazji - Magda G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% !!!

      Usuń
    2. Dokładnie- nogi zajebiste,ale obcisłe spodnie to pomyłka, bo do takich trzeba mieć naprawdę zgrabny tył.

      Usuń
    3. Klasyczne płaskodupie.

      Usuń
    4. Luudzieee komentarze a nie o tylkach piszecie!!! GASSHHHH spojrzcie najpierw na swoje zajebiste tyleczki na pewno macie zaokraglone a moze wstrzyknelyscie juz sobie cement?

      Usuń
    5. to byl komentarz na temat zlego doboru ubrania do figury. Czego sie zloscisz?? Plaskie posladki nie mozga byc eksponowane w obcislych portkach! Na boga! Dupa nie moze wygladac jak przedluzenie plecow!
      To karygodny blad w stylizacji.

      Usuń
  6. Świetna stylizacja,podoba mi się zestawienie wyrazistego gorsetu z eleganckimi spodniami,połączenie jest świeże i stylowe,kopertówka dobrze komponuje się z całością.
    Julia K.

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne! na pohybel hejterom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja.Gorset, który przykuwa uwagę swą świeżością do tego stonowane spodnie.Całość podkreślają czerwone buty nadające charakter i oryginalność całej wiosennej kompozycji.Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.