Polub mnie na FB

piątek, 10 sierpnia 2012

mazury time 2

Pomarańczową sukienkę kupiłam o dwa rozmiary za dużą. Chciałam mięć luźną sukienkę, żeby móc spokojnie zakładać na plażę i czuć się swobodnie:) Dodając pasek wcale nie widać, że jest o tyle za duża na mnie. Kolor urzekł mnie, świetnie podkreśla opaleniznę skusiłam się również na bluzkę w podobnym stylu.:)










                                                                              sukienka - MNG
                                                                               pasek- MNG
                                                                       kapelusz - ACCESSORIZE
                                                                   torebka - ARMANI JEANS
                                                                 buty, kolczyki - RIVER ISLAND
pics by A:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.