Polub mnie na FB

czwartek, 16 sierpnia 2012

sneakers & heels

Jeszcze do niedawna zarzekałam się, że mnie nie dotknie epidemia takich butów. Zdecydowanie mogę je Wam polecić, gdyż są naprawdę praktyczne. Zakładam je do szortów, spódnicy i jeansów itp. Fajnie wyglądają ze  spodniami " boyfrendami" tak na samym początku je nosiłam, co więcej są naprawdę wygodne! Wygrzebałam też z szafy moją starą sukienkę z przed 2 lat. Wróciła do moich łask i już nie leży na samym dnie szafy, ale króluje na samym początku!;-)











                                                                     bluzka- ZARA
                                                                sukienka- River Island
                                                                       buty- Deezee
                                                               torebka- Victoria Secret

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.